Voimassa 14.01.2017 alkaen.
Päivitetty 12.12.2023 (Toimitustavat ja toimituskulut).
Päivitetty 11.1.2023 (Maksaminen).

01 Aguamiu-toimitusehdot
02 Aguamiu-palautusehdot

 

01 Aguamiu-toimitusehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Aguamiu Oy, y-tunnus 2800073-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tällä hetkellä toimitamme vain Suomeen ja pyydettäessä myös muihin EU-maihin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.aguamiu.fi. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Pyrimme toimittamaan tilaamasi tuotteet 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesi vastaanottamisesta. Kiireisinä aikoina sekä toimitusmatkojen pituudesta riippuen toimitus voi kuitenkin kestää muutaman päivän kauemmin.

 

Maksaminen

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle.

Verifone Finland Oy
Keskuskatu 1 A, 00100 Helsinki, 6 krs
Asiakaspalvelu kuluttajille, puh. 020 753 5192, kuluttaja@verifone.fi
www.verifone.fi

 

Toimitustavat ja toimituskulut

Valitsemme parhaiten soveltuvan toimitustavan tilaukseen koon perusteella (Postin kirjeenä tai postipakettina).

Aguamiu-verkkokaupassa on kiinteä 5.90€ toimitusmaksu.

 

Omistusoikeudet ja vastuu

Kaikki toimitetut tuotteet ovat Aguamiu Oy:n omaisuutta, kunnes ne on kokonaisuudessaan maksettu. Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä.

 

Ylivoimainen este (Force Majour)

Lakko, työsulku, tulipalo, konerikko, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este vapauttaa toimitusvastuusta. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.

 

Loppunut tuote

Aina on pieni mahdollisuus sille, että tuote pääsee loppumaan ennen tiedon kirjautumista varastoon. Näissä tapauksissa otamme yhteyden asiakkaaseen sähköpostitse sopiaksemme jatkotoimenpiteistä (jälkitoimitus/ tilauksen peruuttaminen/ tuotteen vaihto toiseen).

 

Selvät hintavirheet

Aguamiu Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selviä hintavirheitä voivat olla muun muassa seuraavat esimerkit

– jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai ei hintaa ollenkaan

– jos kymmenien eurojen arvoisen lahjatuotteen hinnaksi ilmoitetaan esim. muutamia euroja. Edellä mainitussa tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

 

Lunastamaton paketti

Jos et nouda pakettiasi muistutuksista huolimatta ja se palautuu meille lunastamattomana takaisin niin lunastamaton paketti ei ole yhtä kuin palautus ja tämän vuoksi pidätämme oikeuden olla lähettämättä uusia tilauksia ja emme korvaa palautuvan tuotteen hintaa.

 

Erimielisyyksistä sopiminen

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa hintojamme ja toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Aguamiu käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Kuluttaja-asiamihen linjaus 13.6.2014 voimaan tulleeseen lakiin etämyynnistä.

02 Aguamiu-palautusehdot

EMME KÄSITTELE PUUTTEELLISIA ASIAKASPALAUTUKSIA.

Voimassa 14.01.2017 alkaen
Päivitetty 12.12.2023 (ilmainen toimitus ja palautus poistuivat)
Päivitetty 3.8.2022 (lisäys lähetyskulujen jaon osalta tuotteen vaihdon yhteydessä, tarkennus että ilmainen palautus koskee yhtä palautusta per tilaus).
Päivitetty 24.7.2022 (tarkennuksia tuotteen kuntoon mahdollisen palauttamisen yhteydessä).

Tiesithän, että sinulla on aina 14 päivää aikaa päättää, onko tuote sinulle sopiva. Tänä aikana sinulla on täysi oikeus perua ostos ja saada rahat takaisin edellyttäen, että tuotelaput ovat paikoillaan ja tuote on käyttämätön. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava meille nimesi, maantieteellinen osoitteesi ja mahdollinen puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi sekä IBAN-tilinumerosi ja tieto päätöksestäsi peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla). Voit täyttää peruuttamislomakkeen myös verkkosivuillamme osoitteessa aguamiu.fi/palautuslomake. Jos käytät tätä vaihtoehtoa, ilmoitamme sinulle sähköpostitse peruuttamisilmoituksen saapumisesta.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruttamisajan päättymistä (14 päivää toimituksen vastaanottamisesta).

Tuotteet on lähetettävä takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai, kunnes olet osoittanut lähettäneenne tavaran takaisin.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Aguamiu Oy (aguamiu.fi) myy uusia vaatteita, joten yhdenkin käytön jälkeen vaate on meille arvoton, joten käytettyjä vaatteita emme korvaa palautuksesta huolimatta.

 

Tilauksesta puuttuvat tai väärin toimitetut tuotteet

Jos tilauksestasi puuttuu tuote, varmista kuitista, että tuotetta ei ole merkitty toimitettavaksi jälkitoimituksena. Jos mainintaa ei ole, ota meihin yhteyttä sähköpostitse team@aguamiu.fi. Muistathan säilyttää viestiketjun sähköpostissasi! Toimi samoin myös silloin, kun olet saanut väärän tuotteen.

 

Viallinen tuote

Mikäli saamasi tuote on viallinen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse team@aguamiu.fi. Muistathan säilyttää viestiketjun sähköpostissasi! Saat ohjeet viallisen tuotteen vaihtamisesta virheettömään.

 

Palautettava / vaihdettava tuote

Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin missä sen sait ja tuotelappujen on oltava paikoillaan.

Tuotetta saa sovittaa:

  • kokeile tuotetta aina puhtaalle iholle
  • ja alusvaatteiden kanssa,

mutta tuotteessa ei saa näkyä käytön jälkiä:

  • esimerkiksi likatahroja,
  • deodorantin jälkiä,
  • tai koirankarvoja

eli tuotetta ei saa käyttää, mikäli sen palauttaa.

Asiakkaan toivomusten mukaisesti muunneltua tuotetta ei voi palauttaa.

Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana (sitä on esimerkiksi käytetty tai tuote on likaantunut tai se on pesty) emme hyväksy palautusta. Tuote on myyntikelvoton myös siinä tapauksessa, että siitä on irrotettu tuotelaput tai se palautetaan ilman ehjää myyntipakkaustaan. Myyntikelvottomasta tuotteesta ei palauteta rahaa.

Silloin kun kyseessä on vaihto niin asiakas vastaa vaihdettavan tuotteen lähetyskuluista Aguamiulle. Aguamiu vastaa korvaavan tuotteen lähetyskuluista asiakkaalle. Niin sanotusti 50/50.

 

Palautuskustannukset

Aguamiu ei vastaa palautuskustannuksista vaan niistä vastaa asiakas.

Palautusosoite:
Aguamiu
Katajataival 23
36200 Kangasala

Jätä lähetys postiin ja varmista että lähetyksestä tulee tosite missä ilmenee lähetyksen seurantakoodi. Ilman seurantakoodia emme voi lähetyksen katoamistapauksissa hyvittää palautusta.

 

Tuotteen pakkaaminen

Palauta tuote, mikäli mahdollista samassa paketissa tai kuoressa missä itsekin vastaanotit sen. Muutoin pakkaa tuote postitusta varten vähintään yhtä hyvin kuin se oli sinulle saapuessaan. Älä käytä paketin tai kuoren sulkemiseen niittejä.

Palautukseen olisi hyvä laittaa viesti palautuksen syystä. Se auttaa meitä kehittämään toimintaamme ja tuotetarjontaamme. Liitä mukaan joko tavaroiden mukana saamasi kuitti tai kopio siitä. Tämä nopeuttaa palautuksen käsittelyä. Mikäli kuittia tai kopiota ei ole mahdollista lähettää palautuksen mukana, on palautukseen liitettävässä viestissä käytävä ilmi lähettäjän nimi, osoite, puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite, IBAN-tilinumerosi, tilausnumero sekä tiedot palautettavista tuotteista.

 

Rahojen palautus

Mikäli tuote tai tilaus palautetaan ilman vaihtoa toiseen tuotteeseen tai tilalle vaihdettava tuote on halvempi kuin alun perin maksamasi tuote, palautamme kauppahinnan tai hintojen erotuksen ilmoittamallesi pankkitilille. Ilmoita palautuslähetyksen yhteydessä IBAN-tilinumerosi! Luottokorttimaksussa palautamme hyvitettävän summan takaisin maksussa käytetylle luottokortille.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, hyvitämme palautetun tuotteen hinnan uuden tilauksen loppusummasta.

Mikäli olet valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan, emme palauta vakiotoimitustavasta ylitse menevää osaa.

Tilinumero tarvitaan aina seuraaviin palautuksiin: S-pankki, Ålandsbanken, Danske Bank, LähiTapiola ja Nordean yli 13 viikkoa vanhat palautukset.

Maksusuoritus palautetaan viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksen saapumisesta.

Lahjakortilla maksettuja tuotteita ei hyvitetä rahana, vaan uutena lahjakorttina verkkokauppaan.

Saat kuittauksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja palautus on käsittelyssä.

 

Muuta

Kuluttaja-asiamiehen linjaus 13.6.2014 voimaan tulleeseen lakiin etämyynnistä.